Changeling

Datum: 2009-03-19 Tid: 17:48:12
Changeling

STORY: Christine Collins (Angelina Jolie) är ensamstående mamma till lille Walter. Han är hela hennes värld och hon gör allt för honom. En dag tvingas hon lämna honom ensam hemma för att jobba och när hon kommer tillbaka är Walter inte kvar. Hon börjar då leta efter honom tillsammans med polisen. Efter flera månader meddelas att Walter är hittad och på väg hem. Bara det att det är fel pojke och ingen vill tro på Christines ord - då hon vill ha sin riktiga son tillbaka...
MINA TANKAR: Handlingen var helt okej, filmen var kanske lite långdragen, men det funkade. Riktigt härliga miljöer och fantastiska kläder. Men det var inte som jag trodde, denna filmen berörde inte alls så, vissa scener gjorde, den med alla pojkarna, men annars - nej. Eller kanske det var för att jag inte är så förtjust i Angelina Jolies skådespeleri. För mig är hon stum i känslor på något sätt. Jag vet inte..

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback