Den jag ville ha

Datum: 2009-03-10 Tid: 16:32:03
FÖRFATTARE: Sheila O'Flanagan

STORY: Darcy och Nieve är de två bästa vännerna ingen kan sära på, de håller ihop i vått och torrt trots sina väldiga olikheter. Tills den dag de särar på sig själva - Nieve stjäl Darcys pojkvän och rymmer till USA. Efter 10 år dimper så en bröllopsinbjudan från Nieve ner i Darcys brevlåda och hela hennes värld ruskas återigen om. Samtidigt sker en hel del i Darcys eget liv...
MINA TANKAR: Jag hade svårt att sluta läsa när jag väl började, så tur att min pocketbok i alla fall var på nästan 500 sidor så jag kunde läsa läsa läsa. Det var en riktigt härlig bok, med starka viljor, starka känslor! Det utspelade sig på Irland, skrivet av en irländs författare - jag tycks ge dem pluspoäng alltid för just de två sakerna.

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback