En granne utan smak!

Datum: 2009-03-10 Tid: 20:54:03
Jag har en granne som förmodligen har allvarliga problem. Dag ut och dag in spelas samma låt, högt på hans eller hennes stereo. Det enda som hörs är en fruktansvärd dunkande basslinga. Det låter som basgången i You Spin Me Round (Like A Record) och är så fruktansvärd jobbigt, då basdunket inte går att fly undan. Det känns i kroppen även om det inte hörs (vilket det visst då gör, även om jag sätter på mig hörlurar själv och spelar musik. Jag vet ärligt talat inte vart jag ska ta vägen ibland. Får hoppas det slutar om en timme, för då ska det vara tyst ifall folk vill sova... Sällan!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jenny

Hehe, tack :)

2009-03-11 @ 23:26:11
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback