Jag saknar honom!

Datum: 2009-03-17 Tid: 22:38:29
Usch! Jag vill kura ihop mig mot H i soffan och bli killad i hårbotten... Få en puss och en kram och känna doften av honom!
I lördags var det fest hos Tina och Patric där vi bjöds på en supergod kycklinggryta med pressad potatis till, inte dåligt av mästerkocken! Det blev ingen utgång för oss, utan vi åkte tillbaka till Sölvesborg och gick hem till Hs kompis Danne, där Macke och Ali (Sölvesborgs pizza-Ali) också satt och hängde. Eftersom vi inte spenderade några pengar på en utgång så var vi ute och åt på Steak House på söndagen, mysigt! Det blev kyckling för min del och black and white för min älskade finsmakare!
Sen blev det ett par filmer som jag ska lägga upp inom kort.
Sammanfattat - min helg, vår helg, var helt underbar. Och snart kommer det en ny sådan!
Godnatt

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback