Kommer våren snart?

Datum: 2009-03-04 Tid: 15:26:24
Solen skiner utanför, jag ska brygga mig en kopp kaffe och ta en bit mörk choklad och placera mig utaför min ytterdörr..
Lite senare ska jag ta ett nytt tag inför seminarierna om Smärta och Nutrition imorgon. Jag ska även försöka få tag på en tvättid och dammsuga här lite. Imorgon kanske jag åker till Sölvesborg igen, om det löser sig med tiderna. Den enda resan som passar mina nuvarande tider kostar nämnligen 250 kronor. Det jag inte överdrivet sugen på att betala, då resan upp kostar närmare 200 kronor den också. Så jag får se. Tågpriserna har höjts fruktansvärt sedan jag flyttade upp, då en tur och returresa kunde kosta sammanlagt 250 kronor. Tråkigt, för alla borde kunna ha en möjlighet att resa hem ofta...

Nu har jag beställt RENT, filmen från 2005! Härligt, längtar tills den kommer!
Nej, nu ska jag njuta av solen en stund!
Ha en bra eftermiddag!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback