Muntlig tenta!

Datum: 2009-03-19 Tid: 17:12:14
ÅH! allt är så bra idag! Vädret, värmen och den muntliga tentan gick bra! Kaffet smakar ljuvligt och imorgon är det äntligen dags att åka hem!! Tänkte fira denna dagen med en kycklinggryta och lite chips till efterrätt! Kanske baka några biskvier också? Eller tar jag med mig allting hem och bakar hemma!

Jag är lite sugen på att måla också, kanske? Har dock inte något jag känner för att måla, inspiration tack?
Nej, en chokladbit till kaffet är vad som gäller nu!
Ha en bra eftermiddag/kväll!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

Måla sommar!

2009-03-19 @ 17:27:14
URL: http://heeltrandom.blogg.se/
Mitt namn: mamma

måla vårblommor, knoppande träd, stugam och havet

2009-03-20 @ 17:00:59

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback