NDU...

Datum: 2009-03-17 Tid: 15:35:19
Nära Döden Upplevelse..
Det är väl vad man fick kalla min morgon!
Jag åkte 05:52 från Sölvesborgs station. I Hässleholm skulle jag väntat en timme, men samma tåg som jag skulle ta, fast en timme tidigare var försenat så jag hann med, frågade så snällt om jag fick åka med och det fick jag :) Så jag hann till och med ta en kopp kaffe här hemma innan skolan! Härligt!
Idag hade vi först seminarie om vård i livets slutskede och tankar kring döden. Intressant, men långdraget och med fokus på kanske lite fel saker. Efter det blev det barn-HLR på både bebis och barn. Dessa små söta bebis-dockorna gick alla runt och bar på som riktiga bebisar från det att vi kom in i rummet tills vi skulle gå. Intressant, varför gör man så? Så fort det ska hållas i en docka så ska det verkligen hållas på riktigt?
Nu är det vila, sen lite plugg för min del. Är helt slut i både kropp, själ och hjärta.. Suck!
Ha en härlig eftermiddag.

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback