Måndag, måndag - där alla börjar sin arbetsvecka, avslutar jag min!

Datum: 2009-05-18 Tid: 23:18:49
Men jäklar! En måndagskväll? Det tog ett glas, sen fnissade vi så det stod härliga till!!! Har tillbringat kvällen tillsammans med Sandra. Vi har käkat popcorn, kollat talang och delat en flaska rött. För detta får för min del räknas som helgdag då jag är ledig imorgon. Äntligen! Så det blir en runda runt sjön och en kolla på lite Allkårsaktiviteter som Växjöstudenter bjuder på imorgon. Samt tvätt, disk, städ - allt sånt man inte hinner med under praktikdagarna! Nästa år hoppas jag att jag slipper praktik denna tiden, utan bara kunna vara ledig. Nu är det dock inte så många veckor kvar - om 3 veckor "bor" jag hos H över sommaren. Härligt, mysigt och alldeles underbart att ha detta att längta till och hoppas att tiden går snabbt som tusan dit.
Tack Sandra i alla fall för en supertrevlig kväll! Detta får vi helt klart göra om ;)
Godnatt Världen!

Tankar och tycken
Mitt namn: Håkan

bHej Hjärtat. Hoippas tiden till sommaren går snabbt. Ska bli skönt att du kommer ner och stannar här så länge. Tänk på allt trevligt vi ska hitta på. Längtar tills dess. Puss

2009-05-20 @ 10:30:07
Mitt namn: Anonym

Glöm inte hemmet i Lörbyskog!

2009-05-21 @ 20:03:47
Mitt namn: Sandra

Jaaa det va jättetrevligt :) Fick mig många goda skratt haha...Det gör vi snart om och då bjuder jag på vin ;)

2009-05-23 @ 18:21:02
URL: http://my-ne.blogspot.com

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback