Sagolikt?

Datum: 2009-05-24 Tid: 23:24:02
H har varit här hos mig hela helgen.. Det har varit så himla mysigt med massa långpromenader och god mat, grillning, gott sällskap och hans hand att krama mitt i natten. Nu har han åkt, han är snart hemma i Sölvesborg igen och ensamheten ligger och lurar här i lägenhetens kvällsdunkel. Kaffet smakar inte lika väl när det inte dricks i sällskap och disken känns omanövererlig. Men jag står ut.. Det är bara 2 veckor kvar nu. Eller rättare sagt, om två veckor är jag där..
Imorgon är det tillbaka till CLV och praktiken.. Vi får se hur det går och om jag klarar mitt "prov" - ett samtal i cirka 20-30 minuter med en patient.....
Jaja, nu är jag lite sömnig..
Godnatt!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jennie

haha japp, där stod man och sjöng för..vad blir det 5-6 år sen.. josses :D

2009-06-13 @ 10:44:15
URL: http://unreal.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback