Air..

Datum: 2009-11-02 Tid: 23:36:56
Det blev ett tufft Air-pass på Vugi idag. Tantgympa som vi även kallar det ;)
Tvekade lite, när jag kom hem sådär slötrött vill-bara-glo-på-tv-gnällig. När Sandra sen skulle dit kunde jag ju inte hoppa av ;)
Lite nya saker idag, jag inte lika klumpig som förra gången(!). Så ikväll har det bara varit mys, med tända ljus, vaniljte och skorpor.. Samt några underbara kompositioner..

Mischa Maisky spelar Bach - Cello Suite No.1 Prelude..



Julian Lloyd Webber spelar - Bach - Air on the G String..



Och en godnattsång... Creed - Lullaby..



Godnatt världen..

Tankar och tycken
Mitt namn: Sandra

Haha då peppade vi varandra igår då!

2009-11-03 @ 22:11:06
URL: http://my-ne.blogspot.com

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback