Stolhet

Datum: 2009-11-11 Tid: 01:35:50
Jag vill bara säga att jag är stolt.
Jag är stolt över min älskade H för den fantastiska person han är. Ödmjuk, omtänksam och rättvis. Jag är stolt över att jag får vara hans flickvän och att han av alla älskar mig.
Jag är stolt över min syster som envist kämpar sig igenom alla törnbuskesnår hon möter, men kommer ut därifrån lite repad och sliten men alltid med ett något förvånat leende på läpparna.
Jag är stolt över min starka mamma och hennes enorma tålamod, stärkande ord och hennes alltid öppna armar, hennes mod och hennes välvilja.
Jag är stolt över min lillebror som vågar vara sig själv och stå upp för det han tycker om och gå sin egen väg, för hans tröttsamma skämt och hans fula grimaser.
Jag är stolt över min pappa som alltid arbetar hårt för att ta hand om vårt hem och alla andras, hans generositet når inga gränser och hans hjärta är större än man anar, likaså hans aldrig sinande källa av skämt och skumma ordvrängningar.
Jag är stolt över min vän Emelie för alla tuffa beslut hon tagit, för hennes omedvetna insikt om att framtiden bär något gott med sig, för att hon alltid tar hand om en del av mitt hjärta och för att hon är långt mycket starkare än hon tror och för hennes härliga skratt.
Jag är stolt över min vän Emanuel, för alla kloka ord han delar ut och för att han alltid är beredd att ge mer av sig själv än han får tillbaka. För att han ger mig trygghet, en klippa i stormen och för den rättvisa och klarsynta person han är.
Jag är stolt över många människor i mitt liv, men nu känner jag att det börjar bli en lite långtråkig text. Den är inte så viktig för alla, men för de som nämns och mig.
Jag är stolt över mitt liv, det jag tagit mig igenom och hur stärkt mig själv genom under alla år. Men utan alla viktiga människor som funnits vid min sida och hjälpt mig i alla olika stunder hade det aldrig burit väg hit. Jag är stolt över den kunskap jag har, mina bra och mina dåliga sidor. Jag är stolt över alla instrument jag kan spela, att jag kan sjunga, allt jag vet och allt jag vill. MAH! Ibland är livet rätt gött. Nu ska jag sova!
Godnatt världen!

Tankar och tycken
Mitt namn: Emelie

Gumman <3

Du ska veta du betyder så himla mycket för mig också. Du finns alltid där, och vi har alltid kunnat prata med varandra. En äkta vän, det är du.

Längtar tills vi ses.

2009-11-11 @ 02:16:13
Mitt namn: elin

me loves you!

2009-11-11 @ 08:27:51
Mitt namn: Jenny

aw.... Förlåt! Jag tänkte faktiskt på dig när vi åkte dit (vem annars ska jag tänka på när vi åker till vaxjö liksom, dah) men vi hade inte speciellt mkt tid på oss och jag visste inte om du var i växjö eller hemma! är jag välkommen en annan gång? :D

2009-11-11 @ 11:33:16
URL: http://decemberlove.blogg.se/
Mitt namn: klini

Smiiiiil :)

2009-11-11 @ 18:40:26

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback