Ansiktsförlamad...

Datum: 2009-11-17 Tid: 20:33:32
På plastikkirurgerna på tv4+ just nu opererar dom en liten kille med ansiktsförlamning. Minns när jag själv var det, särskilt när halva ansiktet blev ok igen och hela jag var alldeles skev. Många roliga skratt av det där! Så, om någon har bilder på det, kan ni snälla skicka dem till mig? Jag har till och med tappat bort det klassfotot när vi gick i tvåan...!


Nu åter till pluggandet en stund till - jag är såååå trött. Men imorgon är jag "ledig" dvs inget bibliotek imorgon. Utan allt sker hemma i lägenheten. Ett par timmars sovmorgon, en lugn, stor frukost och mysbrallor hela dagen!
Jag tror till och med att jag ska ta både ägg, macka, yoggi, juice och kaffe? Eller gröt.. HAH jag har ju hela morgonen på mig att bestämma mig, inget o gagga med nu. Men jag vill verkligen inte plugga mer ikväll!

Ha det gott

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback