Domen för vår uppsats 1

Datum: 2009-11-25 Tid: 13:33:29
Jaha, nu ska jag alldeles strax bege mig till vår handledare där den första domen för vår uppsats kommer att utdelas. På måndag ska den vara klar och nästa torsdag, den 3:e december kommer andra domen, från opponenter och examinatorer och sedan, sedan kommer slutdomen. Men fy, nu är jag nervös. Det känns som att vi båda stirrat oss så blinda på texterna att vi inte själva hittar felen längre.

Sitter här med min kaffekopp och försöker planera resten av dagen. Innan idag pluggade jag tenta. Nu efteråt blir det nog annat arbete. Och så ska jag hämta mina rosa härligheter på posten, samt fundera lite om jag ska eller inte ska skicka julkort i år..!

Jag ska även städa lite och fixa till inför fredag, samt fundera ut något att baka och bjuda på. Tårta kanske? Jag har fortfarande en bit tårta kvar i frysen ifrån förra gången jag fyllde år......

Nej, nu ska jag skriva ut de 50+ sidor uppsatsen består utav hittills..!

Ha det gott!

Tankar och tycken
Mitt namn: julia

fin blogg! :D

2009-11-25 @ 19:57:55
URL: http://chuulia.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback