En chailatte...

Datum: 2009-11-05 Tid: 11:42:12
Idag har jag svept i mig en chailatte i Sara K's sällskap. Läst Sölvesborgstidningen här i biblioteket, en liten fläkt av hemma.

Just nu sitter jag och letar "tunga namn" ur vårdvetenskapen, till uppsatsen. Katie Eriksson bland annat. Lärarna propagerade riktigt ordentligt om just henne i början, så nu försöker vi samla pluspoäng ;)

För att slappna av en stund och låta tankarna irra iväg till älskade favoritställen:







Tankar och tycken
Mitt namn: Jenny

AH! CHAILATTE! ge mig :D



nja planerna är väl desamma. vi ska flytta till sthlm, jag kommer inte in på utbildningen så får väl se vad som händer!

2009-11-05 @ 14:11:42
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback