Full rulle!

Datum: 2009-11-04 Tid: 17:55:16
Idag har det varit bibliotekssittning som vanligt. Gick fint hos handledaren och vi kommer framåt i arbetet nu. Skönt det i alla fall, om vi jobbar på som tusan kanske vi blir klara innan? :)

Nyss hemkommen från en runda på stan med Sandra, köpte ett par joggingbrallor och en söt klänning till min fest!
Nu blir det att kasta i sig lite yoggi med nötter innan det är dags för en iskall promenad runt sjön.. Kan inte bestämma mig för vilka skor som är skönast, glömde mina gå-skor i Sölvesborg i helgen..

Sen tror jag att jag ska köpa en Subwaymacka.. Är så sugen på det, samt att jag är väldigt osugen på att ställa mig och göra mat när jag kommer hem. "Varm" dusch och sen mala ner mat framför tv:n....

Har kommit på ett önskemål till födelsedag: inomhus-gympa-skor!

Ha det gott !

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

hmmm, du får nog hjälpa mig htita klänning annars. skickar dig på uppdrag till gina tricot annars!

2009-11-04 @ 19:40:08

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback