Mrs Zjivago och hennes hemliga liv

Datum: 2009-11-10 Tid: 20:49:41
FÖRFATTARE: Olivia Lichtenstein

STORY: Boken handlar om Chloe Zjivago som är 43, gift med läkaren Greg och har två tonårsbarn, Kitty och Leo. Hon har allt hon önskar sig - tror hon. Så möter hon en ryss, Ivan och plötsligt blir det förbjudna alldeles otroligt lockande. Man får följa med Chloe en tid i hennes liv, vad hon tar sig för med familj, vänner, jobb och Ivan....
MINA TANKAR: Jo, det är ju det där med otrohet som jag är så anti. Boken är fylld av roliga recept i alla fall och får en att tänka till hur man inte, i alla fall inte jag, vill leva sitt liv om 20 år. Boken var rolig, knasig och fanns med i tankarna så till den grad att jag längtade efter att få läsa vidare. Jättebra!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback