Oh noes!

Datum: 2009-11-19 Tid: 16:41:32
Igårkväll skickade jag så in felanmälan om den här vedervärdiga duschen, samt min kran som läcker inne på toaletten.
Nu när jag kom hem möttes jag av en lapp på dörrmattan "det är jag som har varit här i din lägenhet" och ett foto på en äldre man. Det stod även att felet var åtgärdat. Hoppas det är duschen, för kranen läcker fortfarande!!
MEN, så började magspöket komma. Vad känns fel här nu då? Kikar lite längre in i lägenheten. Där, på golvet, precis framför garderoberna ligger de. Trosorna!
Just idag när främmande man besöker lägenheten har jag lagt mina använda, rosasvartvitrandigamedhjärtanpåmycketurtvättadeochfula trosor på golvet. Vilken TUR att jag inte var hemma, fast då hade jag kanske hunnit plocka upp dem. Inne på toaletten så det dessutom ganska rörigt ut, med kläder här och var samt tandkrämsgegga på hela tandkrämsflaskan osv. Han måste trott att det bodde en riktig skitgris här. Sängen var inte heller bäddad. Hu vad jag skäms!!

Men nu längtar jag järnet efter Core-träningen och vin-kväll med Sandra!
Ha det gott!

Tankar och tycken
Mitt namn: Sandra

Oh no!

Always put panties in the laundybasket!

2009-11-19 @ 17:27:39
URL: http://my-ne.blogspot.com

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback