Om träning och lustiga miner..

Datum: 2009-11-19 Tid: 20:44:56
Jag skulle vilja ha en kamera in my face när jag tränar. Snacka om att kunna leverera snygga inramade gå-bort-presenter då!

Nu var killen från Teleborgshallen sådär ruskigt snabb igen. Vi ringde, han sa tjugo minuter och kom efter ÅTTA MINUTER!!!! Så jag fick smälla på ugnen, in med rullarna och in i duschen. Jag kan fortfarande not tell om det är duschen som är fixad alltså, men temperaturen kändes mer jämn än innan - inga kallduschar denna gång i alla fall! Nu har jag petat på mig myskläder, Sandra kommer alldeles strax och idag ska vi även testa ett nytt choklad!! Vad livet är spännande!!

Skitkul att jag kan känna resultat av träningen nu, orkar MYCKET mer än förra gången, för att inte tala om första gången!!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jenny

Hehe där ser man ;) Haha jo tack jag minns det där, även om jag knappt vill minnas!



Varsågod, använd din shaker väl! hahaha...



Och ja, du får väldigt gärna följa med. Eller varför inte sticka den i armen på mig när jag sover? Hade varit perfekt!

2009-11-19 @ 21:11:13
URL: http://decemberlove.blogg.se/
Mitt namn: Sandra

Haha jag kan filma dig på träningen ;)

2009-11-20 @ 10:54:35
URL: http://my-ne.blogspot.com

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback