Pain, oh the pain!

Datum: 2009-11-09 Tid: 20:58:40
Jag har haft jätteont hela dagen. Och varit jättesnurrig, varför vet jag inte riktigt...

Det börjar släppa nu, men fy vilken dag. Så skönt att kunna skriva på uppsatsen i lugn och ro, sova lite när yrseln kom och sen vakna sakta och skriva lite till.
Tråkigt nog är inte handledaren stormförtjust över hur vårt syfte stämmer med resultatet, men det får justeras..

Ikväll gjorde jag en kycklinggryta med pasta till.. Riktigt gott, ska skriva ner receptet nu medans jag fortfarande minns vad jag hade i den. Det var otroligt jobbigt att tugga på "fel sida" nu, har ända sedan ansiktsförlamningen när jag var liten inte använt den sidan, så det är precis som att jag inte har några muskler där.. Hela mitt ansikte är snett efter det på sina ställen.

Nu ska vi försöka ha en fortsatt trevlig kväll tillsammans, imorgon blir det att åka tidigt för handledarträff och ordna till detta.. Sen blir det en vanlig vecka - sitta och ruttna i biblioteket varje dag...
Till helgen kommer H upp till mig, samt att Sandras Stoffe kommer ner från Stockholm, så vi skulle eventuellt hitta på något. Det lutar åt bio, men H är inte så road av skräckfilm. Ungefär lika road som jag av filmer innehållande splatter, tortyr och skelettdelar som knäcks, samt biljakter, bomber och kulsprutor. Tortyrfilmerna är nog de värsta. Det är alltid USA som torterar iranska "terrorister" dessutom i varenda jäkla film. SÅ tråkigt att glo på, dessutom kan jag inte se hur det kan vara en "smart" metod att få fram information på. Hade jag haft ont hade jag fan erkänt vad som helst. Hittat på nån jäkla historia liksom. Hur känner sig folk som torterar då? Och drar ur tänderna på folk? Nej, tandläkare är minsann ett släkte för sig. Och här och nu i texten inser jag att min snurrighet ännu inte lagt sig.. Så jag tar ett avslut nu!
Godnatt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback