Soligt!

Datum: 2009-11-26 Tid: 15:24:02
Jag tyckte innan att det kändes som en antydan till solsken här i Växjö idag, men jag hade visst fel?

Ser fram emot core-träning ikväll och rödvinsmys med Sandra..
Känner mig i övrigt ganska utpumpad, både känslomässigt och i kroppen.. Ingenting som riktigt stämmer..

Nu är vi klara med uppsatsen. Hur overkligt är inte det? Vi har nått över det där hindret som kändes så enormt högt för några veckor sedan. Hur ska vi hinna i tid, hur ska vi kunna allt och framförallt - hur ska vi få det till något bra? Men jag tycker vi har lyckats. Vi är nöjda båda två, vi höll vår tidsplan och vi har lärt oss en hel del.

Nu har jag precis bokat bord på resturang imorgon på Båtsmannen här i Växjö. Någon som varit där? Tyckte det verkade som en mysigt och trevligt ställe.
Strax hemgång för att städa lite, samt äta lite innan träningen! Blir förmodligen en toppenkväll igen ;)

Ha det gott!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback