Svinsur..

Datum: 2009-11-16 Tid: 01:07:08
Jag är jättepigg, sur över det. Kan inte bli trött!

Dessutom är jag supersur över att H har åkt, men jag vet inte riktigt vad exakt jag är sur på. Mig själv kanske? Dumheter att flytta elva mil iväg. Verkligen dumheter av allra högsta grad!
Jag har köpt en skrivare (Hs gamla)
så nu har jag installerat den så fint i bokhyllan. Det enda negativa med det var att alla mina miljoner målarprylar fick flytta in i en svart låda där de - gud förbjude - ligger fint och ordningssamt ihoppackade. Men så insåg jag också att jag målar inte längre. Jag har inte lust, jag har ingen inspiration och jag har inte tid. Jag har två tuffa veckor framför mig nu, innan ljuset ska börja titta fram i tunneln och framförallt, födelsedag!!!! Med alla vänner och familj och H kring mig. Så skönt, skönt skönt skönt.









Helgen har varit helt fantastisk.. Den där otursfredagen slutade lyckligt med massvis av mys, god mat och en härlig famn som hade längtat efter att få krama om mig.. Igår slappade vi i pyjamas hela dagen tills vi gick på fest hos Mus. Skoj, men mot slutet blev jag supertrött - som vanligt, så vi struttade hem och myste lite framför TV:n.
Idag har vi också slappat, samt ätit en massa! Bakade scones till frukost, åt wienerbröd till fika och gjorde en supergod kyckliggryta med pasta till..
Nu ska jag krypa ner i soffan tillsammans med en kopp vaniljte.. Imorgon är det dags för nya tag på uppsatsen. Eller nej, inte nya, bara massa gammalt mög som ska ältas lite till..


Godnatt världen


Tankar och tycken
Mitt namn: Sandra

Snart åker min älskling också :( Då får vi återuppta "sandra johanna torsdag" och träna en massa så att tiden springer på!

2009-11-16 @ 08:52:29
URL: http://my-ne.blogspot.com

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback