Been there, done that!

Datum: 2009-10-08 Tid: 12:51:47
Inga glada miner efter tandläkaren. Inga trevliga besked. Kommer inte veta hur det går med tanden förrän om ett halvår då "bandaget" ska öppnas. Då kommer jag veta om det funkade så att vi kan börja en riktig lagning, eller om den åker ut för att ge plats åt visdomstanden. Samma med den andra tanden som ska få samma behandling på Onsdag.

H har kört till jobbet och allt vad jag hade lust till idag bara rann av mig. Sitter här istället, torr och grå medans landskapet utanför badar i en varm höstsol.. En promenad lite senare blir det, samt en kopp kaffe och ett gäng nybakta muffins. Idag ska det testas med smält chokladfyllning. De måste serveras varma, så jag får se till att bjuda över nån, dock inte förräns H är hemma igen så han kan hjälpa till att kränga!!

Ha en underbar dag!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback