C-uppsats..

Datum: 2009-10-30 Tid: 10:58:54
Nu gick det ett billarm utanför den annars så tysta staden..
Det är regngrått, men rogivande. Det är mitt hem, min borg.. Mitt Sölvesborg.
Idag fifflar jag med uppsatsen, hela långa dan. Ska strax gå och brygga mig lite kaffe samt tugga lite på ett äpple... Kan inte låta bli höstäpplena där de ligger och doftar så ljuvligt.

Nästa paus blir ett besök ner på stan för att försöka inhandla träningsbyxor, samt kika lite på de nya ringarna inne hos guldsmedsaffären. Nu kanske H kan få sin julklapp från förra julen? De hade nämnligen inga ringar stora nog att passa, då de bara beställde in italienska märken förut, men nu har det kommit in annat som ska få sig en kik.
Nej, nu måste jag fortsätta!
Ha det gott!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jenny

Ja verkligen! :D

2009-10-30 @ 14:13:45
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback