En vild ko

Datum: 2009-10-19 Tid: 20:10:46
Ikväll hängde jag på Sandra! till VUGI för att träna ett Airpass. Eller ja, tantgympa!! Som sagt var, jag har haft ett luftigt uppehåll på tre år eller något åt det hållet så det här var minst sagt jobbigt. Men med en skithäftig instruktör som verkade kunna fortsätta springa ett varv runt jorden när jag fick vila för att försöka trycka ut luft ur lungorna, så gick det superbra. Som vanligt flaxade jag som en vild ko, utan någon som helst kontroll på mig själv, men det brukar ordna till sig efter ett tag...

Det bästa är, att i slutet av passet meddelade hon att de börjar sälja halvterminskort snart. Perfekt för Moi! Detta var kul. Extra kul att jag tycker att allt är kul och bra nu när endorfinerna börjar kicka igång och adrenalinet fortfarande pumpar runt.

Har lagt på en skönt svalkande ansiktsmask nu och väntar på att duschvattnet ska bli någorlunda varmt.. Jag har lite problem med det, det växlar från varmt till iskallt till ljummet till skållhett på några sekunder - ofta.

Så nu blir det dusch, sen köttbullar, sås och en liten bulle!

Ha en härlig kväll!

Tankar och tycken
Mitt namn: Sandra Jönsson

Vad kul att du gillade träningen :) Kan behöva en träningskompis!

2009-10-19 @ 23:23:58
URL: http://my-ne.blogspot.com

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback