Ensam

Datum: 2009-10-18 Tid: 21:40:06
Jag är inte ensam. Jag har massor med människor i mitt liv som alltid finns där. Men utan H i närheten.. Jag kan inte hjälpa att det känns lite tomt. Inte så lite heller. Det har varit en alldeles underbar helg med H här hos mig. Igårkväll gick jag dessutom hem till Mus en stund för att träffa grabbarna och Sandra, mycket lyckat val!

Ikväll, innan han åkte, lagade vi lax för allra första gången. Inte hade jag en aning om att det var så enkelt! Bara krydda lite, in med dem i ugnen och sen - voila, äta!

Nu ska jag fälla några tårar till och hoppas att jag blir trött av dem. Annars ska det väl inte vara så svårt att klämma ut några till. . . . .
Godnatt!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback