Ett bra sätt att blir varm på!

Datum: 2009-10-20 Tid: 22:55:16
Det skulle jag vilja komma på. Jag fryser hela tiden, särskilt att gå ur sängen på morgnarna är riktigt tufft... Och sedan på kvällen, att krypa ner mellan iskalla lakan. Jag har några egna knep:
- Dubbla strumpor.
- Tights under pyjamasbyxorna.
- En vetebot under täcket en stund innan läggdags.
- En kopp te.
- 23 värmeljus.
- Stickad tröja som mormor gjort. (ljuslila, skitsnyggt

Ja det var väl vad jag brukar försöka med. Men ikväll funkar det inte, skumt.
Har suttit och kikat på ett piano jag vill ha.. Vill ha... Vill ha......! Ska drömma lite till om det nu!
Godnatt

Tankar och tycken
Mitt namn: Sandra Jönsson

Jag tycker du ska ha den ljuslila tröjan på lördag :D hahaha

2009-10-21 @ 14:50:52
URL: http://my-ne.blogspot.com

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback