God morgon!

Datum: 2009-10-23 Tid: 10:23:04
Sitter här med en macka och en kopp kaffe i biblan. Artikelgranskning står på schemat!

Idag är det shopping i stan med Sandra som gäller. Jag har siktet iställt på ett par mjukisbyxor á la Team Sportia. Min lillebror har stulit mina, så nu köper jag nya, de kostade dessutom inte lika mycket som jag trodde.

Funderar på att testa nåt nytt recept ikväll, äta nåt gott till Idol.. Krypa upp i soffan och bara vara.. Jag är så trött idag!
På Lördag kommer mamma :D

Ha en bra dag!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jenny

din stackare ;)



aw, jag vill med ha en mysig fredag :( jag ska jobba!! blää...

2009-10-23 @ 11:52:20
URL: http://decemberlove.blogg.se/
Mitt namn: Mamma

Men Jenny, är Johanna en stackare för att mamman ska komma till Växjö :)

2009-10-23 @ 15:30:39
Mitt namn: Sandra Jönsson

Typiskt att jag skulle jobba över då, vi får shoppa en annan dag vännen!

2009-10-23 @ 15:41:46
URL: http://my-ne.blogspot.com

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback