Måste njuta..

Datum: 2009-10-14 Tid: 18:02:08
..av färgerna, dofterna - regnvåta löv och jord..

Idag gick jag till tandläkaren, sen åkte jag tåg, läste artiklar, gick till biblioteket, diskuterade, kopierade. Nu inser jag att jag fortfarande inte ätit någonting sedan smörgåsen imorse. Den som det tog en evighet att äta på grund av bedövningen.. Därför blir det ett par färsbiffar och lite bulgur till det, kan det smaka tro?
Jag måste tugga så mycket som möjligt på min tand.. För den 9:e november ryker den för att ge plats åt en visdomstand. Något jag inte är så pigg på...

Här är dessutom Mischa Minsky som framför mitt absoluta favoritstycke
Le Cygné ur konserten Le Carnaval des Animaux' av Camille Saint-Saëns. Beror det på att jag är cellist - ja alldeles säkert, men den är fin! Lyssna gärna på resten, det är häftiga tolkningar av olika djur!


Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback