Pizza!

Datum: 2009-10-21 Tid: 23:10:14
Tidigare ikväll orkade jag inte laga mat, utan gjorde en snabb sallad med tomat, gurka och kräftstjärtar, samt lite vitlökssås. Det mättade ju bara för stunden, så nu gör jag en pizza. Jag köpte en pizzadeg, färdig, med tomatsås ifrån märket Sara Lee på City Gross idag. Blev tokrädd när jag skulle öppna rullen med degen och den poppade ut med en smäll, haha! Så, på pizzan idag finns: skinka, mozzarella, ananas, kräftstjärtar och champinjoner. Hoppas verkligen på att det ska gå ihop!
Imorgon vill jag egentligen bara vara hemma. Behöver diska, städa och tvätta...

Pizzan klar - plus ett Vänner-avsnitt jag aldrig tidigare sett. Inte illa!
Godnatt!

Tankar och tycken
Mitt namn: anna

okej najs. välkommen :D

2009-10-21 @ 23:41:52
URL: http://happygrey.blogg.se/
Mitt namn: Sandra Jönsson

Mums va gott :D

2009-10-22 @ 12:17:49
URL: http://my-ne.blogspot.com
Mitt namn: elin

ps, jag har höstlov nästa vecka. puss!

2009-10-22 @ 16:10:47

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback