TOVE!

Datum: 2009-10-01 Tid: 23:11:46
Jag har en ny Idol! Lilla, fräsiga Tove! Tove och Erik i finalen, please!!!!
Äntligen har jag hittat någon som jag verkligen beundrar. Men - känns skumt att den personen är 4-5 år yngre än jag själv.. I'm old.

Idag har jag bakat pizzabullar, kanelbullar och kolasnittar. Har inte hunnit smaka på snittarna ännu - de ska stelna först. Bjöd över Fikakungen Stoffe för att smaka bullarna och de var OK. Så - imorgon har jag inte nåt för mig på dagen - bara baka fin-muffins från min nya muffinsbok! Nu ska jag bli en riktig hejare!
Plus - ni som känner mig. Jag spricker snart av nyfikenhet jennoy. Säg vad du vill, innan jag blir skogstokig.

Sista delen till Hs nya monsterdator kom idag. Så det ligger kartonger, dator och andra pryttlar över hela rummet (jag som hade tänkt städa). Jag är glad för hans skull, han har längtat länge, men han har inte varit riktigt närvarande idag.. haha!
Nehe - godnatt!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

du o jag o filip skulle ju till eko! så du får gladerligen bjuda oss med!!

2009-10-02 @ 08:42:47
URL: http://heeltrandom.blogg.se/
Mitt namn: Jenny

Skogstokig??? hahahaha :) alltså det är inget jätteviktigt! tänkte bara fråga om en grej som har med studera.nu att göra. så kanske du fattar lite mer ;)

2009-10-02 @ 11:07:49
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback