Tvättning

Datum: 2009-10-22 Tid: 23:33:45
Fick en "mitt i natten"-tid. 22-00:30. Men jag måste tvätta!!

Lite NCIS medans jag väntar. Helt meninglöst inlägg.

!

Kan inte släppa denna låten bara... :) Några inlägg längre ner..
Lyssnar på den varje dag, flera gånger. Den stillar, ger ro, ger kraft och inger trygghet när själen vilsar iväg dit den inte hör hemma..

The River Flows In You? Bella's Lullaby? Är inte säker..
Syster, finns den med i Twilight månne? Minns inte...

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

The river flows in you är INTE bellas lullaby som är skriven till låten. MEN det är jättemånga som tycker den skulle passa bättre. Bellas lullaby som finns i filmen minns jag inte vem som skrivit, men den är nog lite mer filmmusik..=) Och jag kan den utantill ;)

Här är den: http://www.youtube.com/watch?v=IoBoeg-oyBA

2009-10-23 @ 08:41:39

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback