Vaken? Knappast...

Datum: 2009-10-28 Tid: 10:58:02
Igår hade jag toksvårt att somna vilket resulterade i på tok för lite sömn under natten, då jag vid flertalet tillfällen dessutom vaknade för att jag var livrädd att missa att klockan skulle ringa. Kul.
Sitte med en kopp kaffe nu, ska strax trycka i mig både banan och clementin. Måste försöka orka hela dagen ju! Innan fyra ska jag sitta på bussen in till stan och sedan vidare mot Karlshamn där systeryster hämtar mig vid donken. Det blir lite snabbt att äta hos mamma och pappa innan vi alla tre ska på körövning!! Jag längtar massor!
Efter kören kan jag äntligen träffa H igen... Det är 1½ vecka sedan vi sågs nu.. Piss i mississippi säger du, tokjobbigt säger jag!
Nu ska jag mörda mig själv lite till!
Ha det gott!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback