Hjärtsnupen...

Datum: 2009-09-17 Tid: 02:28:05
Jag hjälpte min syster med hennes projektplan tidigare ikväll vilket ledde till att jag undrandes om jag hade min egen kvar någonstans började leta igenom gamla skivor.
Vilka minnen. Vilken svindlande färd, rakt ner i den fjortonåriga lilla Johannas liv. Varje bild speglandes en känsla, en tanke, en idé. Jag var så full av sprudlande idéer, låttexter, melodier och dikter... Vart tog de alla vägen? En bråkdel hamnade på dessa skivor - resten flög iväg till andra rymder. Nostalgi är en av de vackraste känslorna som finns. Och nej, jag hittade inte min projektplan.
Tänkte bjuda på lite bilder på de människor jag tror inte kommer att ta illa upp..


Två idioter som inte vet hur man ska bete sig...


En av de äldsta, käraste vännerna jag har...

snygga syskon



Snygg mamma

Snygg pappa

Mycket liten Johanna

Mycket liten skidåkare - jag. Här vill jag även tillägga att Cornelia - jag ville haft din tillåtelse att publicera den typen av bilder på dig som togs på denna resan ;)

Slutligen en bild på min fantastiska syster, som den fantastiska sångeska hon är!

Jag rotade från topp till tå, hjärtat blöder och sväller över av kärlek. Tack allihop för att ni hjälp till att forma mitt liv och mitt jag. Jenny - jag ska rota fram en smaskig bild på dig också - tror inte att någon skulle känna igen dig för den delen, men du får gärna säga om i fall att det är OK med dig eller inte ;)


Bilden är ifrån i somras och är där för att illustrera att vi fortfarande gör oss otrevligt bra på bild!


Tankar och tycken
Mitt namn: elin

HAHA, jag vet inte hur många fulisbilder det finns på oss egentligen!

2009-09-17 @ 07:35:40
URL: http://heeltrandom.blogg.se/
Mitt namn: Jenny

Klart det är okej! :D hahaha

2009-09-17 @ 15:03:37
URL: http://decemberlove.blogg.se/
Mitt namn: Mamma

Hitta en bild som jag är bra på om du kan

2009-09-17 @ 19:34:15
Mitt namn: Emelie

Johanna <3 nu kunde jag äntligen se inlägget! Kan bara säga detsamma. Puss!

2009-09-21 @ 16:55:01

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback