Illamående..

Datum: 2009-09-24 Tid: 16:40:44
Jag mår illa!! Det började igårkväll och har fortsatt idag. Känner mig lite yr också. Gillar INTE detta.
Tänkte trotsa det så gott det går. Ska snart gå ner på stan och inhandla lite ingredienser till kladdkakemuffins som jag ska överraska H med. Hoppas det blir uppskattat - eller så stupar han i säng direkt efter Mjällbymatchen ikväll. Har även brist på matinspiration idag, så det kanske bli att beställa något.. (Hoppas för jag är supersugen på friterad kyckling med ris och sötsur sås!)
Hösten har verkligen gjort entré nu. Träden längs gatan utanför är härligt vinröda och buskarna börjar också tappa lite av det gröna.. Jag längtar :)

I vilket fall - ha en skön fortsättning på den lilla eftermiddagen som är kvar.

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback