Leva med måtta!

Datum: 2009-09-09 Tid: 16:34:47
Eller gör som jag, men det blev fint och jag "behövde det". Så, helgen bestod utav: bränn-så-mycket-pengar-du-kan, mys-i-soffan-i-det-oändliga, spela-brädspel-hela-söndagen-tills-magen-vrålar-efter-utebliven-mat.. Firade lilla, söta Agnes 2-årsdag med lek och god mat.. Ja, ni fattar, hur ska man nånsin hinna allt man vill och måste och samtidigt kunna sova gott minst 8 timmar varje natt? NEJ det går inte!

Idag var Sara och jag på badhuset i flera timmar. Simmade, slöade, lunchade och tillsist - härjade likt barn på äventyrsbadet! Riktigt roligt. Jag höll dessutom på att dö, de har nån form av livsfarlig forsgrej med ett stup på 1½ meter i slutet och jag kom inte upp.. Det enda jag kände var vatten överallt, strömmar och tillsist - en metallgrej som petade mot min hand - badvakten såg mig och hjälpte mig. Jag grep tag i metallringen med STOR TACKSAMHET! Jag hade kanske inte dött, men paniken fanns där!

Kaffe är det dags för nu och ett singoallakex!
Ha en bra dag!

Tankar och tycken
Mitt namn: Anonym

och detta berättar du inte för din lilla mamma

2009-09-09 @ 16:48:47

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback