Mitt i natten

Datum: 2009-09-11 Tid: 00:09:05
SUPERLYCKLIG: H kommer till mig imorgonkväll! Så efter tentan imorgon så ska jag städa, diska, damma, tvätta - ja ni vet allt det där supertråkiga, och försöka tillföra lite mys-känsla här i lägenheten. Tänkte även ta mig för att gå ut en lång härlig runda i skogen och friska upp luften i lungorna lite.

Jag har totalt förälskat mig i låten jag la upp igår. Jag har den i huvudet hela tiden, kan inte höra nåt annat. Det låter kanske konstigt, men jag lyssnar aldrig på musik - jag har alltid olika låtar igång i huvudet och denna tycks ha lagt sig på repeat. Inte mig emot dock, men jag är rädd att jag kommer trötta ut den.. Någon som har förslag på annan?

Nu blir det en film i sängen innan sömnen smyger sig på. En gammal klassiker; "Mandomsprovet"... Vi får se, slänger väl upp om den imorgon då.
Sov gott!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback