Morgonstund..

Datum: 2009-09-29 Tid: 07:55:11
.. har sannerligen guld i mun!
Var vaken när Hs väckarklocka ringde och fick därför ligga i hans famn och gosa innan uppstigning. Så då passade jag på att pila ut i köket och duka fram en brakfrukost av de 4 brödskivorna, halva decilitern yoggi, oboy och juice. Snyggade till det med en C-vitamindryck, för min kärlek är minsann på snuva-gränsen! Alltsammans åtnjöts i sängen under duntäcket. Mysmysmys!
I vilket fall blev det uppskattat, en lugn skön start på en lång dag. Längtar alltid mest precis efter att han åkt, då doften av hans parfym och sömn fortfarande dröjer sig kvar.. En lång dags morgon. H kommer inte hem förrän efter 8, de har möte på skolan och jag har inte sovit på hela natten. Nej och det på grund av Marian Keyes nya roman "En förtjusande man". Jag fastnade totalt och sträckläste hela boken som den sanna Marian Keyes-nörd jag innerst inne är. Jag blev totalt såld!
Så nu sitter jag här, vaken - men med sleep deprivation... Får se om jag blir drabbad av "fatigue". (Jo, jag blir ju det även om jag inte "märker det" vilket jag visst då gör snart)
Avrundar därför detta flummande här. Säger godmorgon och önskar alla en härlig dag och en ljuvlig kopp morgonkaffe!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback