Nej usch och FY säger jag!

Datum: 2009-09-13 Tid: 23:44:48
Åk inte härifrån. Jag är så otroligt blödig, jag har så svårt att säga hejdå. Om det så är för en natt. Och nu åkte han för en timme sedan, tårarna har knappt hunnit torka..
Vi har haft en underbar helg! H kom till mig vid 8 och fredagen inleddes med pizza och spel tillsammans med Sandra (som för övrigt börjat blogga här också), Jonas och hans kompis. Vi körde Brainstorm, lag tjejerna mot killarna och vi fick SPÖ. Men vi var en person för lite i vårt lag också. Till detta tog Sandra och jag en favorit i repris; rödvin och popcorn! Lördagen bjöd på en härlig frukost, en lång promenad runt sjön, en mysig fika och så hyrde vi Role Models. Och myste - massor. Det är härligt att träffas när man har längtat - det är bra att längta, som H; sa förra helgen. Klart jag håller med, men jag vill fortfarande inte - det är skitjobbigt. Värt det, men skitjobbigt!
Söndag - mysfrukost, mys framför TV:n, kortspel, mysmysmys, äta subwaymacka och Ben & Jerry's. Gråta mig ovacker för jag vet att om tre timmar åker han, om två timmar åker han, om en timme åker han, om 59 minuter åker han och så vidare. Hopplösa jänta!

Nu ska jag göra mig själv en tjänst och tänka positivt. Om fem dagar syns vi, om fem dagar syns vi igen......!

Tankar och tycken
Mitt namn: Sandra

Fan me spö vi fick :( Nästa gång tar vi dom johanna!!! Om du känner dig fööör ensam får du komma över så kör vi på mer rödvin o popcorn ;)

2009-09-14 @ 15:29:53
URL: http://my-ne.blogspot.com
Mitt namn: Mamma

Jag längtar efter min Johanna

2009-09-14 @ 19:32:33

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback