Tidigt och jag är trött..

Datum: 2009-09-14 Tid: 08:12:33
Loggar in, är lite halvseg (läs; helt död). Det var bara sju timmar sedan jag la upp den sista bilden här på bloggen. SJU TIMMAR. Vad tänkte jag på? Hur dum var jag som trodde i min enfald att jag skulle kunna orka med denna dagen på bara sju timmars sömn? Det blev dessutom inte ens så mycket. Jag hade en stor Tomhet brevid mig i sängen. Hela lägenheten kändes med ens så tyst, spöklikt ensam.
Nu ska jag gå till biblioteket och börja på projektplanen tillsammans med Peter. Kaffedoften har piggat upp mig något, får se om ögonen orkar hålla sig uppe - det var länge sedan jag var såhär trött! Kanske hinner med att sova lite middag?
Ha en underbar dag!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jenny

Det roliga är att vi aldrig såg den i fredags, och jag har inte sett den än!! Men det kommer :)

2009-09-14 @ 08:17:15
URL: http://decemberlove.blogg.se.

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback