Spring i benen

Datum: 2010-04-17 Tid: 00:35:31
Har jag minsann! Efter en halv flaska coca-cola. Skitnervös inför tentan imorgon. Verkligen. Torr i munnen och allt sånt.

Dessutom är nog dagens insikt: coca-cola ska drickas ur burk eller möjligen sån där halvliters flaska. Annars är det kört efter ett par glas.

Skulle sätta mig och slå in lillebrors present(er) (haha nu vet du inte om det är fler eller en) innan ikväll, men kom på att allt papper är hemma sedan i julas. Så det får bli imorgon. Jag som var sugen på det ikväll. Och märker att jag egentligen inte har något att skriva mer än svammel som vanligt så då slutar vi här!! Godnatt världen!

Tankar och tycken
Mitt namn: Badashell

Halloj Johanna! Det ska jag testa någon gång då :P Känner på mig att jag inte kommer göra det regelbundet^^

Gick tentan an? Ha det!

2010-04-17 @ 16:49:48
URL: http://badashell.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback