För tillfället...

Datum: 2010-08-16 Tid: 01:25:02

Var på en härlig fest igår, tillsammans med mina underbara vänner, sådär så att man har ont i kinderna av allt leende och skrattande efteråt. Cyklade hem halv sex i morgonregnet och kröp ner i en varm säng bredvid min kära lillasyster.

Idag har jag därför varit nästintill död - syster pulade runt här i lägenheten nästan hela eftermiddagen. Det var skönt att ha henne här, nära. Snart blir hon så långt bort, i en annan stad - en annan värld, studentvärlden.

Sen cyklade jag iväg och fick middag hos H, stuvade makaroner och stekt falukorv ♥
Nu har jag precis ätit nattmat: kokta ägg med kaviar och nachochips med guacamoledip och skickat iväg massvis med jobbansökningar. Ska jag flytta i höst igen?!



Hjärtat är fyllt av en oro jag inte riktigt kan definiera - vad händer? Helt plötsligt skulle man bli vuxen och kunna allt... Som det där med att skriva en snygg och professionell jobbansökan.
Lyssnar på Eva Cassidy, tänker på alla jag älskar och dricker en kopp varm choklad istället.. För tillfället..

Tankar och tycken
Mitt namn: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Kan fota hur min ser ut imorgon :) Hoppas allting är bra med dig!

2010-08-16 @ 18:47:49
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback