Lucia

Datum: 2010-12-13 Tid: 17:15:20

Ingen har väl missat att det är luciadagen idag?

Jag blev väckt av att TV:n slogs på och en härlig sång fyllde hela medvetandet. Vilket otroligt bra luciatåg det var i år! När H körde till jobbet steg jag upp och bryggde mig en kopp kaffe. Idag är jag ledig och har tillbringat dagen med att njuta av att se snöflingorna falla utanför fönstret, härliga TV-program, planering inför julbak som inte blir idag..

Jag ska strax kila ner till thaivagnen och köpa hem lite mat, jag är så sugen!  Senare ikväll är det dags för Furulundsskolans luciatåg och kika på lillelillebror. Det blir nog lika bra som det brukar - hoppas jag. Jag ska gripa tag i systeryster och stjäla lite av hennes tid också.

Idag har varit en bra dag!


Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback