Jobbansökningar - check!

Datum: 2010-02-18 Tid: 01:09:10
Jag har precis suttit och sökt jobb för glatta livet. Skickat iväg ansökningar huller om buller.. Är jag så gammal? Tydligen... Jobb sökes som sjuksköterska - förslag mottages tacksamt!

Dessutom, om någon kan tipsa om jobb på Sweden Rock i år för inträdesband så tar jag tacksamt emot alla förslag. Nu kommer ju till och med Aerosmith och hjärtat brister om jag missar dem. Detta är även första året på tre år (eller mer) som jag inte jobbar eller är helupptagen i skolan under rocken...

Lägenhet sökes också i Sölvesborg eller liknande. Tar även här tacksamt emot förslag!!

Imorgon väntar en friluftsdag med gruppövningar och sånt, samt massvis med plugg! Sandra anländer nog så småningom också i Växjö om jag inte minns fel?

I vilket fall är jag kanontrött och ska krypa ner i min tomma, kalla säng nu.
Sov gott!

Tankar och tycken
Mitt namn: Sandra

Jag är här :D vi ses säkert nästa vecka, hoppas du får något jobb!

2010-02-18 @ 22:01:27
URL: http://www.ladyfromsweden.com
Mitt namn: Jenny

foto på håret har kommit upp nu ja.... :)

2010-02-19 @ 11:40:38
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback