Slutkörd!

Datum: 2010-02-17 Tid: 00:29:20
Känner mig totalt slut. Gäspar som en tok, fastän klockan bara är halv ett. Hur ska jag nu orka läsa min underbara bok om Melody Browne? Nej, det här håller inte! Jag har pluggat större delen av dagen/kvällen. Eftermiddagen spenderades skrivandes en läkemedelsberäkningstenta (vilka ord!) och det gick fint. Jag är tydligen en hejare på matte när det väl gäller. Och ni som tror att man verkligen behöver Matte B för att fixa sjuksköterskeprogrammet - tänk om!

På måndag börjar praktiken, jag tycker faktiskt att det känns riktigt läskigt!

Jag har även skickat iväg ett par jobbansökningar. Måste snart börja leta efter en liten lägenhet jag kan bo in mig i. Vart ska jag ta vägen, hur blir mitt liv det kommande året? Kämpigt skulle jag tro. Omvälvande. Annorlunda. Spännande!

Natti!

Tankar och tycken

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback