Bryta nyårslöftet med att baka!?

Datum: 2010-01-04 Tid: 15:20:50
Bröd! Alltså.. Om jag ska baka ett bröd, vilket ingår i nyårslöftet, då betyder det att jag behöver gå och köpa en ny krydda. Vilket ingår i nyårslöftet att jag inte ska göra. Hur ska jag hantera detta? Baka ett äckligt fransbröd? Nej tack.

Kanske ska baka lite kladdkakemuffins, eller lite chocolatechip cookies? Jag tror visserligen inte att jag hinner, eftersom H minsann satte mig i arbete nyss, diska massor, gå till biblan, gå och handla, själv stack han ut för att träna.
Det är därför, på grund av att jag har såå mycket att göra som jag sitter här och smuttar på mitt kaffe, bloggar och förbereder nya blogginlägg om things. Roligt och avslappnande.

Det snöar ute, inte ett speciellt lockande väder att bege sig ut på stan i... Tror jag väntar en liten stund.....!

Ha en skön dag!

Tankar och tycken
Mitt namn: elin

HEJ JAG VILL KOMMA O FIKA DINA NYBAKTA GREJER

2010-01-04 @ 16:38:38

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback