Lördagsfunderingar

Datum: 2010-01-09 Tid: 16:57:32
Jag kan en sak som inte så många svenskar kan... Jag kan Sydafrikas nationalsång. Jag är en nörd.

Fick en Spotifyinvite häromdagen av en vän. Jag som lovat mig själv att inte "stjäla" en sådan, då jag enligt mig själv inte lyssnar på musik längre. Men nu kan jag inte längre ha tystnad runt mig. Musiken är igång hela tiden! I alla fall när jag är ensam, har jag människor omkring mig så hör jag inte vad de säger om det spelas musik i bakgrunden. "Dubbelljuddöv"?

H har åkt iväg på skojigheter med sina gamla jobbarkompisar ikväll, de hade ordnat nån överraskningsaktivitet för allihopa! Så jag vet inte alls var han är eller när han kommer hem igen.
Tur för mig att syster och jag ska hitta på skojigheter ikväll då..!

Har precis bakat en omgång kolasnittar igen, denna gången känner jag på mig att de blev perfekta, sådär riktigt sega, men samtidigt knapriga....!

Ha en härlig lördag!

Tankar och tycken
Mitt namn: Jenny

haha ja typ :P var det bra?

2010-01-12 @ 20:04:21
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback