Pulkabacken, here we come!

Datum: 2010-02-01 Tid: 00:27:16
Tog med lillebror, packade matsäck och grill och körde upp iväg för att åka pulka i eftermiddags! Jag har inte haft så roligt på länge!

Efter massor med galna vurpor (skadat min vänstra skinka) tog vi oss ner till basen av backen och grillade korv medans mörkret föll.. Varför gör man inte sånt här oftare?

Imorgon är sista dagen innan Växjö blir hemort för några dagar igen..

Ikväll testade jag dessutom TRESemmés produkter: schampo, inpackning och balsam. Mitt annars så toviga hår behövde bara ett drag med borsten och det är mjukt och otrasslig. Dessutom luktar det ljuvligt!

Med det säger jag godnatt!

Tankar och tycken
Mitt namn: Sandra

Gud vad roligt med pulka :D

2010-02-01 @ 16:29:20
URL: http://www.ladyfromsweden.com

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback