Solsken

Datum: 2010-01-23 Tid: 13:43:23
Härligt, hur solen får snön att gnistra idag. Allting verkar så mycket piggare, kaffet smakar extra gott. Igår bakade jag fullkornsbagels som vi kalasade på med mozarella, pesto, tomater, grönt och groddar. Enkelt och smarrigt.

Idag har vi pratat om att åka skridskor, vilket jag inte gjort sedan jag gick i tvåan på gymnasiet. Får väl se hur det blir med den saken!

Igår var jag och hämtade ut nya glasögonen! De blev pefekta!

Dags att dricka upp kaffet och fånga dagen nu!
Ha en härlig lördag!

Tankar och tycken
Mitt namn: Cicci

Tackar så väldigt mycket^^ Hur går det för dig annars i skolan och allt?

2010-01-23 @ 14:53:42
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/
Mitt namn: Mamma

När får jag SE hur du SER UT

2010-01-23 @ 15:39:05

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback