Känner mig lite vild!

Datum: 2010-07-15 Tid: 14:09:09
Imorgon, när jag är ledig ska det bli kanonväder. Kul för mig - eller inte. Jag ska sitta i en kvav bil upp till Växjö för att visa min lägenhet för en massa människor (okej, två stycken eller möjligtvis bara en) eftersom dom måste lämna svar på SÖNDAG och jag jobbar hela helgen. Hej pytt, där rök den "lediga dagen". Jag är faktiskt liiiiite uppretad. H slutar jobba vid tre imorgon och då skulle vi göra något, något roligt och upplyftande. Nu blir det bara tråååååkiga Växjö. Är väl förhoppningsvis hemma till kvällsmat i alla fall, men fy va nedrigt detta känns!! Men jag är skyldig att visa upp den, så nu får jag bita i det sura äpplet.
Mamma och pappa funderade på att vara snälla och underbara och köra upp och spackla lite i den ikväll - jag föddes väl under en lycklig stjärna antar jag!

Känns ändå lite vemodigt, min lilla lägenhet där jag bodde i 2½ år..

Nu ska jag köra till jobbet och ha roligt!!
Ha en härlig sommarkväll!

Tankar och tycken
Mitt namn: Malin

Då ska jag kanske oxå säga, slut på "smygläsandet" :P

2010-07-15 @ 14:53:00

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback