Korvgrillning

Datum: 2010-06-08 Tid: 18:31:00
Nu har livet rullat igång, imorgon flyttar vi ut till Sweden Rock Festival.. Jag har packat ner lite kläder. Jag vet inte riktigt hur vädret kommer att vara ännu - tur man har nära hem! Jag har även gjort min premiärtur till Bordershop i Söndags. Säger bara "HA HA" ...

Idag har jag umgåtts lite med syster, sen körde jag hem till mamma och solade med henne hela eftermiddagen. Hon bjöd även på slurpig lunch och kaffe!

Jag har fått nycklarna till mig lägenhet också! Kan knappt vänta på att få flytta in - jag är jättenöjd! Var där idag och lämnade av lite grejer - kunde inte låta bli att lägga in lite kläder i garderoben....

Ikväll blir det korvgrillning, H är på väg hem ifrån jobbet så jag ska springa ner lite snabbt till Konsum och handla korvbröd. Gott!


Tankar och tycken
Mitt namn: Hanna

Jag tycker bordershop låter slurpigt ;) Vi ses på rocken! :)

2010-06-08 @ 22:47:01
URL: http://badashell.blogg.se/
Mitt namn: Jennie

Tack ;) Hoppas allt är fint me dig!

2010-06-11 @ 23:45:12
URL: http://unreal.blogg.se/

Skriv vad du tänker:

Namn:
Spara mina uppgifter!

Mail-adress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback